מהם משחקי רצפה?

משחקי רצפה, כשמם כן הם, משחקים המשחקים בהם על הרצפה. אלו הם בעצם משחקי דריכה, שכן כדי לבצע את פעולות המשחק יש לדרוך על גבי המשחק שמונח על גבי דשא סינטטי או ריצוף כזה או אחר. את משחקי הרצפה ניתן למצוא לרוב באזורים בהם נמצאים הרבה ילדים, כגון: בפארקים ציבוריים, גני שעשועים וגני ילדים פרטיים וציבוריים.

משחקי רצפה בנאליים ניתן לראות בכל אותם מקומות שציינו ללא בעיה, כגון: ים יבשה, סולמות נחשים וכו'.  בחברת דשא עוז מביאים את הקדמה גם בעולם משחקי הרצפה ויוצרים מתקני משחק חדשניים, מעוצבים ומיוחדים, שלא ניתן להשיג בכל מקום. איך זה עובד? המשיכו לקרוא.

משחקי רצפה כפי שעוד לא הכרתם – מכונת תפירה בהתאמה אישית למשחקי רצפה

דבר כזה לא בטוח שהכרתם בעבר, רוב הסיכויים שלא יצא לכם לשמוע על זה וכאן זו הפעם הראשונה שאתם נתקלים בהמצאה שכזו – מכונת תפירה למתקני משחק. איך זה בעצם עובד? אתם בוחרים את הגרפיקה והמכונה של דשא עוז תופרת אותה על גבי דשא סינטטי המיועד לשטחים ציבוריים.

למי השירות הזה מתאים? לעיריות הרוצות לשדרג את הגינות או הפארקים הציבוריים שלהם, לבעלי גני ילדים פרטיים שרוצים להפוך את האזור החיצוני של הגן ליותר נעים, מזמין ומהנה עבור הילדים, לאדריכלי נוף, שעובדים על פרויקט ורוצים להפוך אותו למיוחד יותר משל כולם. מכונת התפירה של דשא עוז למתקני משחק הופכת את הדבר הכה "בנאלי" ופשוט הזה למיוחד, חדשני, מעוצב ומעניין יותר בשביל הילדים, שהם הלקוחות הכי חשובים בסופו של דבר.

משחקי רצפה בתפירה אישיתעם מי מדברים? איך מזמינים מתקני משחק חדשניים של דשא עוז? כדי להתחיל בתהליך ליצירת מתקן המשחק היפה והמושקע ביותר לפרויקט הבא שלכם יש ליצור קשר עם חברת דשא עוז בטלפון: 1-700-702-602. צוות המומחים ישמחו לסייע לכם ולהעניק לכם את המענה הטוב ביותר לצרכים המדויקים שלכם.