דשא סינטטי לפארקים ואזורי משחק

דשא סינטטי לפארקים ואזורי משחק לתת לילדים לרוץ יחפים על מרבדי דשא סינטטי צבעוני ומזמין, מבלי לדעת שמתחתיו מותקן משטח בטיחות מתקדם

דשא סינטטי לפארקים ואזורי משחק מבית דשא עוז וסמארפליי מותקן ברחבי הארץ והעולם משנת 2008, חברתינו מתקינה משטחי בטיחות עם דשא סינטטי בפארקים ציבוריים, גני ילדים, אזורי כושר המותאמים לילדים ומבוגרים, אנחנו גאים מאוד באלפי הפרויקטים שלנו, שמעניקים שקט נפשי לאלפי עיריות, מועצות, מוסדות והורים, שלוקחים את ילדיהם לפארקים וגני שעשועים ויודעים שהם בידיים טובות.

משטחי הבטיחות עם דשא סינטטי לפארקים ואזורי משחק בעלי בקרת איכות יוצאת דופן, כל המוצרים הם באיכות גבוהה במיוחד, אשר עומדת בכל תקני הבטיחות ודרישות מחמירות. חברת דשא עוז מבצעת התקנה של דשא סינטטי במאות אזורים ברחבי הארץ: ישובים, רשויות, גני ילדים, מוסדות חינוך ועוד. כל המוצרים של חברת סמארט פליי  מיוצרים תחת תקני ISO9001 והם בעלי אישור תקינה של מכון התקנים הישראלי- ת"י 1498.

=

חברת דשא עוז, סמארטפליי בעלת וותק ונסיון עשיר בתחום  דשא סינטטי לפארקים ואזורי משחק, בשילוב של משטחי בטיחות המסתררים מתחת למשטחי הדשא. היופי שבמוצר הוא שהילדים יכולים לרוץ, לשחק ולהשתולל להנאה על גבי הדשא, מבלי לדעת שמתחת לדשא מסתרר משטח בטיחות, אשר מגן עליהם ומקטין משמעותית את הפציעות בעקבות נפילות.

השותפים שלכם בסביבה

הצוות המקצועי שלנו ישמח להעניק לך ייעוץ והכוונה