למה חשוב להתקין משטחי בטיחות בגני שעשועים?

משטחי בטיחות מגומי הם האמצעי התקני, אשר חייבים להתקין באזורי משחק. חברת דשא עוז מתמחה בהתקנת משטחי בטיחות לרצפה, משטח עמיד, אחיד, רציף ואיכותי.

במקום להשתמש במשטחי חול משטחי גומי הם הפתרון האידיאלי

משטחי גומי הם הפתרון הטוב ביותר, אם בעבר משטחי חול שימשו כמצע בלימה מיושן ולא אסתטי (צורך להחליף את הכל כל כמה חודשים בעקבות חשש לחיידקים), היום משטחי בטיחות העשויים מגומי באזורי משחק, הם הפתרון הכי יעיל ואיכותי.

למה חשוב להתקין משטחי בטיחות בגני שעשועים?

למה חשוב להתקין משטחי בטיחות בגני שעשועים?

משטחי בטיחות מגומי תוצרת דשא עוז

משטחי בטיחות מגומי תוצרת דשא עוז הם משטחים איכותיים הניתנים להתקנה על גבי כל סוגי התשתיות והם לא דורשים עבודות יציקה. המשטחים מגיעים מוכנים ישירות אל אזור ההתקנה והצוות של דשא עוז מתקין אותם בשיא המקצועיות, מיומנות על מגוון סוגים של תשתיות, כגון: מצע, חול, אספלט, גומי ישן, בטן ועוד ועוד. גן השעשועים יכול להיפתח לציבור הרחב ממש בעת סיום העבודה והחומר איננו מצריך תקופת המתנה לשם ייבוש, וזאת בניגוד למשטחים אחרים.

 

בטיחות יש ומה עם משחקים?

בנוסף למשטחי בטיחות, מומלץ מאוד להתקין בגני שעשועים ופארקים ציבוריים משחקי רצפה. כי בכל זאת, לאחר שדאגנו לבטיחות, יש לדאוג לילדים גם ליהנות. משחקי רצפה מעניקים לילדים את היכולת להשתולל, לפרוק אנרגיות ויחד עם זאת לפתח את החשיבה וליהנות מהשהייה בגן או פארק שעשועים.

 

חברתנו מתמחה בהתקנת משטחי בטיחות ויצירה והתקנה של משחקי רצפה המיועדים לשטחים ציבוריים. לקבלת פרטים נוספים והזמנות חייגו למשרדי החברה בטלפון 1-700-702-602